VIDEOBLOG

Videók a stresszkezelés, a csikung és öngyógyító technikák és praktikák témakörében

A legegyszerűbb stresszoldó technika

Hogyan tudod az akut stresszt a leggyorsabban és a leghatékonyabban oldani? Ebben a videoben egy olyan technikát tanulhatsz meg, ami minden élethelyzetben segíteni fog. Egyszerűségében van a nagyszerűsége. 

Tarts velem, nézd meg a videót!

Ezt a technikát sűrűn használjuk kineziológiai kezelések alatt. A homlok-tarkó tartás alkalmazásakor a kineziológus segít a paciensnek, hogy a két agyterület között létrejött energia áramlással kizárja a berögzült negatív viselkedési mintákat. Ha nem lenne ez a technika, akkor a paciensben lévő, eddig sem megoldást jelentő, viselkedési modellekkel akarnánk megoldani a problémát. Ez a technika segít abban, hogy használjuk a képi eszköztárunkat, előhozzon a múltból is képeket az agyunk, ezzel is új megoldásokat vetítve a problémára.

A homlok-tarkó tartásnak oldáson kívül is hatalmas ereje van. A mindennapokban is jól használható. Konkrét stressz esetén, ha nem szeretnék, hogy az negatívan elraktározódjon a sejtjeinkben, érdemes azonnal alkalmazni.

Leírok egy egyszerű példát. Kliens szokás szerint rohanásban volt, ahogy a lépcsőhöz ért, nem figyelt és rosszul lépett, megcsúszott és csúnyán lezúgott rajta. Eltört a karja, kiment a bokája, több zúzódást szerzett. Hónapok kellettek a felépüléséhez. Azóta amikor lépcsőhöz ért, kisebb pánik fogta el. Gyorsabban vert a szíve, elkezdett izzadni, komoly stresszt jelentett jó pár lépcsőn lemenni. Ha napi szinten a lakásodból úgy tudsz kijutni, hogy két emeletnyit le kell jönnöd, ez komoly problémát jelent. A napi stressz, amit a lépcsőzés okoz, további betegségeket is eredményezhet. Kineziológiai kezelés segítségével ki lehet oldani ezt a stresszfaktort. A kezelés során is sűrűn használtuk a homlok-tarkó tartást. Sikerült is megoldani a problémát, azóta a kliensnek nem jelent stresszt a lépcsőzés.

Ha abban a pillanatban, amikor megtörténik a balesett, és vagy mi magunk, vagy egy segítő elvégzi a homlok-tarkó tartást, legalább egy percig, akkor vélhetően ki sem alakul a későbbi stressz a lépcsőzés miatt.

Ez igaz lehet minden feszültséggel járó eseményre, az apró „dugóban állok és nem haladok”-tól, egy komolyabb traumára, akár egy autóbalesetre.

Próbáld ki, használd! Meglátod segíteni fog!

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on pinterest
Pinterest

Meridiánok lefutása

Hogyan fut a 14 meridián a testünkben. Ez a videó látványosan mutatja be a meridiánok lefutását, a hozzá tartozó szervekkel együtt. Így jobban elképzelhető a meridián rendszer. 

 

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on pinterest
Pinterest

Segítsd a munkám, töltsd ki a kérdőívet!

Amennyiben kitöltöd a kérdőívet, megajándékozlak egy 10%-os kedvezménykuponnal, ami felhasználható minden fizetős tanfolyamra és videóra. Csak annyi a dolgod, hogy rákattintasz a képre és válaszolsz a kérdésekre. 

A kupon felhasználható: 2020. május 31-ig

Köszönöm!

Stresszoldó csikung gyakorlat

Egyszerű gyakorlat az akut stressz csökkentésére. Vegyünk egy mély levegőt, miközben lassan magunk fölé visszük a kezünket. Majd miközben fújuk ki a levegőt, ejtsük le a kezünket és rázzuk az egész testünket. Kezeinket, vállainkat, rugózzunk a lábainkkal. Ez a gyakorlat a mély levegővétellel és a rázással elvezeti a meridián rendszerünkből a negatív chi-t. Ezzel az érzelmi feszültség enyhül, helyreáll a megfelelő energia áramlás testünkben. Könnyebbnek érezzük magunkat. 

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on pinterest
Pinterest

Ismerd meg a Chi-t

Ahhoz, hogy megértsd a csikung működését, jótékony hatásait, ahhoz meg kell értenünk a keleti filozófiát, aminek alapja maga a csi. De mit is jelent a chi, amit életerőnek, életenergiának is neveznek?

Minden életmódnak, születésnek és változásnak a gyökere az energia (vagy chi).

Nézd meg a videót és tudj meg többet a chiről!

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on pinterest
Pinterest

Reflexológiai sűnlabda

Mire jó egy reflexológiai masszázslabda? Hogyan tudod használni? Nézd meg a videót, amiből megtudhatod, hogy egy egyszerű eszköz mi mindenre jó. Ha többet szeretnél tudni a reflexológiáról, a kézünkön keresztüli öngyógyításról, akkor olvass tovább. Bővebb információk az Öngyógyító Tudástárban. 

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on pinterest
Pinterest

A csikung golyókról

A csikung golyókat leginkább  stresszoldásra használják. Azonban ennél többet is tudnak. A tenyéren lévő reflexzónákat is stimulálják, ezzel jótékonyan hatnak az egyes szervekre. Nagyon egyszerű a használatuk. A tenyeredbe veszed, bemelegítésként  megszorongatod őket, ezzel is edzed az ujjaidat. Majd elkezded őket pörgetni. Hallod ahogy összekoccannak, ennek is van hatása. Azon túl, hogy még az ujjaid is ügyesebbek lesznek, javítja a koordinációt, összekötve a csikung séta gyakorlattal, miközben a légzésedre is figyelsz, egy igazán jó kis kikapcsolódás. 

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on pinterest
Pinterest
Close Menu
>
×
×

Cart