Videoblogok

A legegyszerűbb stresszoldó technika

Hogyan tudod az akut stresszt a leggyorsabban és a leghatékonyabban oldani? Ebben a videoben egy olyan technikát tanulhatsz meg, ami minden élethelyzetben segíteni fog. Egyszerűségében van a nagyszerűsége. 

Tarts velem, nézd meg a videót!

Ezt a technikát sűrűn használjuk kineziológiai kezelések alatt. A homlok-tarkó tartás alkalmazásakor

a kineziológus segít a paciensnek, hogy a két agyterület között létrejött energia áramlással kizárja a berögzült negatív viselkedési mintákat. Ha nem lenne ez a technika, akkor a paciensben lévő, eddig sem megoldást jelentő, viselkedési modellekkel akarnánk megoldani a problémát. Ez a technika segít abban, hogy használjuk a képi eszköztárunkat, előhozzon a múltból is képeket az agyunk, ezzel is új megoldásokat vetítve a problémára.

A homlok-tarkó tartásnak oldáson kívül is hatalmas ereje van. A mindennapokban is jól használható. Konkrét stressz esetén, ha nem szeretnék, hogy az negatívan elraktározódjon a sejtjeinkben, érdemes azonnal alkalmazni.

Leírok egy egyszerű példát. Kliens szokás szerint rohanásban volt, ahogy a lépcsőhöz ért, nem figyelt és rosszul lépett, megcsúszott és csúnyán lezúgott rajta. Eltört a karja, kiment a bokája, több zúzódást szerzett. Hónapok kellettek a felépüléséhez. Azóta amikor lépcsőhöz ért, kisebb pánik fogta el. Gyorsabban vert a szíve, elkezdett izzadni, komoly stresszt jelentett jó pár lépcsőn lemenni. Ha napi szinten a lakásodból úgy tudsz kijutni, hogy két emeletnyit le kell jönnöd, ez komoly problémát jelent. A napi stressz, amit a lépcsőzés okoz, további betegségeket is eredményezhet. Kineziológiai kezelés segítségével ki lehet oldani ezt a stresszfaktort. A kezelés során is sűrűn használtuk a homlok-tarkó tartást. Sikerült is megoldani a problémát, azóta a kliensnek nem jelent stresszt a lépcsőzés.

Ha abban a pillanatban, amikor megtörténik a balesett, és vagy mi magunk, vagy egy segítő elvégzi a homlok-tarkó tartást, legalább egy percig, akkor vélhetően ki sem alakul a későbbi stressz a lépcsőzés miatt.

Ez igaz lehet minden feszültséggel járó eseményre, az apró „dugóban állok és nem haladok”-tól, egy komolyabb traumára, akár egy autóbalesetre.

Próbáld ki, használd! Meglátod segíteni fog!

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on pinterest
Pinterest

Meridiánok lefutása

Hogyan fut a 14 meridián a testünkben. Ez a videó látványosan mutatja be a meridiánok lefutását, a hozzá tartozó szervekkel együtt. Így jobban elképzelhető a meridián rendszer. 

 

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on pinterest
Pinterest

Stresszoldó csikung gyakorlat

Egyszerű gyakorlat az akut stressz csökkentésére. Vegyünk egy mély levegőt, miközben lassan magunk fölé visszük a kezünket. Majd miközben fújuk ki a levegőt, ejtsük le a kezünket és rázzuk az egész testünket. Kezeinket, vállainkat, rugózzunk a lábainkkal. Ez a gyakorlat a mély levegővétellel és a rázással elvezeti a meridián rendszerünkből a negatív chi-t. Ezzel az érzelmi feszültség enyhül, helyreáll a megfelelő energia áramlás testünkben. Könnyebbnek érezzük magunkat. 

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on pinterest
Pinterest
Close Menu
×
×

Cart