Az egészséges életet keresed?

Tanulj csikungot online

WAI DAN CSIKUNG

Mivel találkozhatsz ezen az oldalon?

A csikung tudományosan bizonyított élettani hatásai:

Magas vérnyomás

A csikung gyakorlása hatékonyan csökkenti a vérnyomást.

Alvásproblémák

Főleg az esti órákban végzett csikung javítja az alvás minőségét. Képesek leszünk átaludni az egész éjszakát. Kipihenten ébredünk. 

Stresszoldás

A csikung önmagában is nagyon jó stresszoldó. Ezen túl segít a  depresszió és a szorongás oldásában.

Krónikus fájdalmak

Régóta fennálló fájdalmak tudnak csökkenti a csikung gyakorlásának köszönhetően. 

Immunrendszer erősítése

Rendszeres csikunggal erősítjük az immunrendszerünket. Ez által ritkában fogunk megbetegedni. 

Daganatos betegségek

A rosszindulatú daganatos megbetegedésekből való felépülést támogatja, rendszeres gyakorlással meg is előzhetjük a rákot. 

Új tanfolyam

A kurzus keretében betekintést nyerhetsz a kineziológiába. Megtanulhatsz egy olyan gyakorlatot, aminek segítségével kommunikálhatsz a tudatalattiddal. 16 gyakorlatról találsz leírást, képes és videós formában bemutatót.

Valamint egy komplett 15 perces gyakorlatsort tanulhatsz meg videó segítségével, ami segíteni fog a tanulási nehézségeken, a stressz kezelésében, az agyi integrációban és a mozgáskoordinációban. 

Kineziológiai önsegítő gyakorlatok

VÉLEMÉNYEK

csikung gyakorlás otthonról
Videó lejátszása

Ingyes csikung tanfolyam

Tanulni szeretnél?

Nyerj bepillantást egy több ezer éves ősi mozgáskultúrába, online oktatás keretében. Több részes videósorozaton keresztül tanulhatsz mozgásos csikungot.