Energikusabb és egészségesebb leszel, akár napi 15 perc mozgással!

Egy olyan mozgássorozat segít ebben, ami könnyen elsajátítható, több ezer éve bizonyított!

Győzd le a 21. század népbetegségeit Csikunggal!

Sokszor fáj a hátad? Az ülő munka rossz testtartást eredményez? Nehezen mozog a derekad? A nyakad feszült, be van állva? Rosszul alszol? Nem tudod kipihenni magad? Egész nap feszült vagy a munka, a család miatt?

Ha fenti kérdések közül bármelyikre is igen a válasz, akkor jó helyen jársz. A csikung gyakorlatok segítségével, napi 10-15 perc mozgással már orvosolhatod is a 21. század népbetegségeit. Ha a jövőben energikusabban indul a napod, mert jót aludtál, kipihenten ébredsz, gondolataid összeszedettebbek, nem nyomasztanak a testi fájdalmaid, máris könnyebben küzdöd le a napi stresszt.

Sokféle mozgásforma kínál hasonló megoldásokat. Önmagában bármilyen mozgás sokat segíthet a fentiekben. Lehet próbáltad is a jógát, a futást, vagy a kerékpározást, esetleg különböző tornákat. A legtöbb sport esetén az időfaktor lép be. Valljuk csak be, még ha a szándék meg is van, kevés időnk marad a mozgásra. Mire is gondolok?

A Csikung attól nagyszerű, mert otthon is végezhető. Nem kell más, mint egy kevés idő, 1 négyzetméternyi hely és pár mozdulattal az összes meridiánra, ez által szerve dolgozol. Nyújtásokkal, feszítésekkel szinte az összes izmodat átmozgatod. A lényeg, hogy megtanuld, hogyan kell a levegőt venni, mikor feszíted az izmaidat, mikor nem, mindezt hogyan kapcsolod össze mozgással.

Ez nem tanulható meg csak úgy lemásolva egy youtube videóból. De megtanulható, ha megfelelő szakember elmagyarázza miként csináld, miként lesz hatásos és mire fog hatni.

Ez a tanfolyam Neked szól, ha

A csikung tudományosan bizonyított élettani hatásai:

Magas vérnyomás

A csikung gyakorlása hatékonyan csökkenti a vérnyomást.

Alvásproblémák

Főleg az esti órákban végzett csikung javítja az alvás minőségét. Képesek leszünk átaludni az egész éjszakát. Kipihenten ébredünk. 

Stresszoldás

A csikung önmagában is nagyon jó stresszoldó. Ezen túl segít a  depresszió és a szorongás oldásában.

Krónikus fájdalmak

Régóta fennálló fájdalmak tudnak csökkenti a csikung gyakorlásának köszönhetően. 

Immunrendszer erősítése

Rendszeres csikunggal erősítjük az immunrendszerünket. Ez által ritkában fogunk megbetegedni. 

Daganatos betegségek

A rosszindulatú daganatos megbetegedésekből való felépülést támogatja, rendszeres gyakorlással meg is előzhetjük a rákot. 

Rólam

Az én életem is akkor változott meg, amikor megismerkedtem a csikunggal. Számos tanfolyamot elvégeztem a témában, hogy megtanuljam a csikung lényegét. Beépítettem napi rutinomba és már pár hét múlva éreztem jótékony hatását. Hónapok után pedig nem csak az egészségem javult, hanem rálátásom saját problémáimra. Elkezdtem természetgyógyászatot tanulni, kutattam a csikung jótékony hatásait, sok-sok könyvet elolvastam a témában. A természetgyógyászat által megtanultam az összefüggéseket a mozgás, a meridiánok, a hagyományos kínai orvoslás között. Egy olyan belső folyamat indult el bennem, aminek köszönhetően otthagytam egy stresszes munkát, életmódot váltottam, sok mindenre máshogy tekintek, mint azelőtt. Azóta oktatom a csikungot, kineziológiai módszerekkel segítek embereknek. És ami lényeg, hogy egészségesebben, sokkal nagyobb összhangban, egyensúlyban élem az életem. Ha megtanulod a módszert, akkor Neked is segíteni fog a csikung.

A tanfolyam tematikája

Ha mindig is meg akartad tanulni a csikungot, csak nem találtál megfelelő forrást, oktatást, magyarázatot, akkor ez a kurzus Neked szól.

Olyan tanfolyamot dolgoztam ki, ami mindenki számára könnyen megtanulható. Saját tempódban tudod feldolgozni.

Mit is kapsz az alap tanfolyamon?

12 fejezeten keresztül tanulhatod meg a technikákat videók és leírások formájában. Ezekben elmagyarázom a csikung mozdulatok lényegét. Azt, hogy mire figyelj, amikor végezd a gyakorlatokat. Azokat hogyan végezd. Hogyan tudod összehangolni a légzést és a mozgást, mikor és hogyan kell feszíteni az izmokat.

Kapsz egy órás gyakorlatsort, videó formájában, ami az egész testet átmozgatja. A csikung legismertebb és leghatékonyabb mozdulatait találod meg. Ezen videóval begyakorolhatod a mozdulatokat. Ha elfelejtetted őket, bármikor előveheted és ismételheted. De ha le akarod játszani pl. tévén és úgy akarsz tornázni, akkor arra is van lehetőséged.

Az egyes gyakorlatokat bemutató videók mellett kapsz 4 különálló csikung gyakolatsort. Egyet reggelre, egyet délutánra. Az öt elem gyakorlatsor az összes meridiánra dolgozik, ahogy a csikung önmasszázs videó segítségével a testedben áramló energiát fogod majd serkenteni számos akupresszúrás pont stimulálásával. 

A tananyag tartalmazz számos leírást, tanácsot a csikungról, annak hatásairól. A gyakorlatokat szöveges formában is elolvashatod, illetve betekintést nyersz a meridián rendszerbe és a kínai orvoslás hatásaiba. A leírások segítenek majd a gyakorlatok helyes végzésében, az alapelvek elsajátításában.

Kapsz egy zenei válogatást, igazi csikung zenékből, melyek segítenek a gyakorlatok alatt megteremteni az atmoszférát. 

Ráadásként most a ebben a tanfolyamban is kapsz egy meditációs gyakorlatsort a (Nei Dan Csikungból), ha most vásárlod meg!

Online csikung tanfolyam jelentkezés!

A lenti gomb segítségével a termék a kosaradba kerül. A kosár ikonra kattintva TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ gomb után már csak az adataidat kell megadni, egy tetszőleges jelszót, amivel majd a felülethez fogsz hozzáférni és a MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE gombbal véglegesíteni. Kártyával és átutalással tudsz fizetni. Vagy készpénzben az emailben leírtak szerint. Amint befolyt az összeg, megkapod a hozzáférést az egész anyaghoz. Leírások, videók, zenék. Rajtad múlik, hogy miként dolgozod fel az egészet.

Mit kapsz a pénzedért?

Megismered a 8 brokáttekercs, az aranygömb, az 5 elem gyakorlatsort és a csikung önmasszázs technikákat. Ezek ára egyenként 29.900 Ft+9.900 Ft+15.900 Ft+9.970 Ft lenne, ami összesen: 65.670 Ft.

+ két 20 perces csikung gyakorlatsor, melyek ára külön-külön: 6.990 Ft.

+ Egy órás napi rutin, ami 11.990 Ft-ba kerülne.

Ez mindösszesen: 91.640 Ft-ot ér.

Azonban most ez a tanfolyam csak 38.900 Ft. Amibe kapsz még egy ajándék meditációs részt, számos leírást, képet, és zenét.

Ez az összeg többszörösen fog megtérülni, mert amennyiben használod a tanultakat, nem kell gyógyszerre és vitaminokra költeni. Ha az egész család él ezzel, akkor a többszörösét fogod megspórolni. Egyéb jótékony hatásairól nem is beszélve.

További kedvezmények: 2020.09.30-ig akciós áron 32.890 Ft-ért tudod elérni a tanfolyamot. Amit ha most megvásárolsz, az oldalon található további videókat is kedvezményes áron fogod elérni.

+ Bármikor lehetőséged van csatlakozni az Öngyógyító Tudástárhoz.

Mennyibe kerül a tanfolyam?

91.640 Ft helyett, most csak
38900
32.890 Ft
  • Tagsági kedvezmény
  • Kuponkedvezmény
  • Zenecsomag
AKCIÓ

Még ennyi időd van kedvezményesen megvásárolni a videót:

Nap
Óra
Perc
Másodperc

A tanfolyamról mondták:

“Kedves István!

Korábban egy rövid telefonbeszélgetés során említettem, hogy három éve gyakorlom a Csung-Jang-Csikungot, melyből két szintet végeztem el. Az elmúlt három év gyakorlása során eljutottam egy fizikai-szellemi szintig, de a fejlődésem megrekedt egy adott minőségen. Ezért más eljárások, módszerek felé fordult a figyelmem.  Ezt azzal a kitétellel írom, hogy a Csung-Jang Csikung eljárásaival sikerült rendbe hozni néhány zavaró, kezdődő betegséget jelző problémát, így elviselhető keretek között tudtam tartani egy három évtizede tartó szív-aritmiát is. Ez már aktív sportoló időszakomban is meg volt, csak az évek múlásával egyre kellemetlenebbé vált. Bár a gyógyhatású és meditációs eljárásokat továbbra is alkalmazom, a Csung-Jang Csikung a rendszeres gyakorlás ellenére az általános energiaszintemet és a közérzetemet illetően, – vagy nevezzük életenergiának – egy  szinten túl nem idézett elő számottevő változást. Ez a módszer egy gyógyító csikung, és abban kivételes. Viszont meglátásom szerint túlzottan a belső világ felé irányul. Valami hiányzott, valamiféle „egyensúlytalanságot” érzékeltem. A mozdulatlanság mellett mozgásra is szükség van. Leegyszerűsítve a belső és a külső művelésnek egyfajta kiegyensúlyozottságot kellene mutatnia. A kiegyensúlyozottság nem biztos, hogy fizikailag azonosat, vagy egyformát, vagy ugyanakkora időtartamot jelent ebben az esetben. Adott esetben 20 perc meditáció, szembe állítva két óra dinamikus gyakorlással is lehet kiegyensúlyozott, vagy fordítva. Tehát ez nem a szembe állított és egyenlő fizikai mennyiségek területe. És beléphenténk a Yin és Yang bölcsességének dimenziójába. Ezek után az elmúlt két évben tovább kerestem és néhány értékes tanfolyamot is elvégeztem, mint ThetaHealing, Gendai Reiki Shoden, Gendai Reiki Okuden.  Gyakoroltam a Falun Gongot és tanulmányoztam a tanításait is.  Közben kerestem a mozgást, így megtanultam a Ba Duan Jin, azaz a 8 brokáttekercs gyakorlatait, valamint néhány 10, 20 perces Tao-Csikung gyakorlatsort, melyet a feleségemmel együtt reggel és este végeztünk egy ideig. Most értem a jelenbe és azért írtam le az előzményeket, hogy egy megfelelő pozícionálás alakuljon ki az Online Csikung és minden más figyelembevételével. Lassan két hónapja vettem meg a Start csomagot és kezdtem el a gyakorlatok végzését. Azóta szinte nincs nap, hogy ne gyakoroljak. Elkezdtem megvásárolni és megtanulni az elemek gyakorlatait is. A fém elemet teljesen birtoklom a víz elemet még memorizálni és csiszolnom kell. Mindenképpen el szeretnék szakadni a képernyőtől, önállóan sokkal élvezetesebb és hatékonyabb a gyakorlás. Az energiaszintem nagyságrendekkel nőtt, türelmesebbé és kiegyensúlyozottabbá váltam. Megszűntek a kellemetlen testi tüneteim. A korábban említett szívaritmia szinte nyom nélkül eltűnt. Úgy tűnik, mintha a testem textúrája, vagy szerkezete változna, mely jelenség hosszú gyakorlás után fejlődhet ki.  Szinte légies testérzet alakult ki. Talán 5 éves koromban érzékelhettem így a testemet. A fizikai állóképességem – bármiféle terheléses tréning nélkül – szinte korlátlanná vált annak ellenére, hogy a vészhelyzet és a kijárási korlátozás nálam is lecsökkentette az korábbi mozgásmennyiséget. Csak a példa kedvéért, a családdal napi 5-6 km.-t rollerezünk a kertek alatt, és a 10 éves kislányommal többször versenyzünk, mely 2-300 méter maximális sebességű hajtást jelent. Jellemzően néhány centi eltéréssel fejezzük be a távot úgy, hogy nem érzek kimerültséget és a pulzusom nagyon hamar visszaáll alapszintre. Korábban rövid igénybevétel is kimerített.  Talán nem nagy dolog, de februárban múltam 68.  És úgy hat hete gyakorlok rendszeresen.  Biztos vagyok benne, hogy ez a fajta iskola az, amit kerestem és amely gyakorlatai jelentősen segítik és meghosszabbítják az élet időtartamát és minőségét. Ezt az eredményt egyik tanulmányozott módszer sem volt képes létrehozni hozzátéve, hogy ezen módszerek céljaikat tekintve nem is ígérik ezt az állapotot, viszont tapasztalatom és meggyőződésem, hogy fájdalommal, vagy kellemetlen érzésekkel teli, vagy alacsony energiaszintű fizikai testtel teljes képtelenség bármiféle szellemi fejlődést elérni. Sokszor találkoztam esetekkel, akik valamely kizárólagosan szellemi technológiát műveltek lerobbant és alacsony energiaszintű testtel, bármiféle érdemi eredmény nélkül.  

A következőket üzenném az embereknek:

Csikung nélkül egészséget teremteni lehetetlen! Csikung nélkül egészséget megtartani lehetetlen. El kell higgyétek, mert minden lehetséges módot megpróbáltam, egyik sem működött. Csikung nélkül egy szellemi úton elindulni olyan mintha egy sámliról akarnád megmászni a Kinai Nagyfalat.

Kedves István, gratulálok a munkádhoz és örülök, hogy rátaláltam tudva, hogy véletlenek nincsenek. 

Szép napokat kívánok,” 

Viszler József

Gyakran ismételt kérdések

A csikung (gi gong, chi kung), amit helyesen Nei Kungnak (belső Kung Fu) is neveznek olyan gyakorlási módszer, amelyet a kínaiak már évezredek óta alkalmaznak mind egészségük megőrzésére, mind harcművészeti teljesítményük növelésére. A Kung munkát, mesterséget jelent, míg a chi a testben keringő energiát. Így a csikung a test energiájának fejlesztését jelenti, egyaránt értve a növelést és az irányítást.

A csikung több ezer éves múltra tekint vissza. Ennek köszönhető sok irányzata van. Megkülönböztetünk öngyógyító, harci és egészség megőrző változatokat. Ezen az oldalon az utóbbival találkozhatsz. A Wai Dan gyakorlatsorok lehetnek mozgásos és nyugalmi fajták. Ezeket fogod megismerni a videókban Míg a Nei Dan inkább a belső elixír, az úgynevezett Dan Tein-ekben összegyűjtött energia keringetésének művészetét jelenti. Ebbe is bepillantást nyerhetsz a tanfolyam keretében. 

A csikung rendszeres gyakorlásával ellazíthatjuk a feszes izmokat és inakat, fokozhatjuk a belső szervek vérellátását, ezzel serkenthetjük a működésüket. A gyakorlatok csökkentik a stresszt és a fájdalmat is. Egy 20 évig tartó kutatás során bizonyították, hogy a csikungot űzőknek jóval alacsonyabb a vérnyomása, mint azoknak, akik nem végzik ezeket a gyakorlatokat.

A csikung nagy előnye, hogy bármely korosztály elkezdheti a gyakorlását. Akár daganatos betegségben szenvedők is gyakorolhatják, a felépülést támogatja. 

A gyakorlatok végzésénél a saját korlátainkra figyeljünk. A feszítések, nyújtásoknál a határokra figyeljünk, az izmaink ne görcsöljenek be. A csikung nem ajánlott súlyos fertőzések, lázas betegségek ideje alatt nagyon súlyos ízületi betegség, csontritkulás esetén. Ha bizonytalan, inkább konzultáljon kezelőorvosával, vagy kérjen az oldalon tanácsot tőlem. 

A csikung 4-5 ezer évre nyúlik vissza. A tai chi chuan a csikungból fejlődött lágy harcművészeti ág, mely nagyjából 500 éves története van. A csikung művelése egyszerűbb, könnyebben elsajátítható. A tai chi összetettebb mozdulatokat, káta szerű formagyakorlatokat tartalmazz. Mindkettő jótékony hatású, preventív egészség megőrző irányzat. A tai chi tanulása kötött formája miatt nehezebb, azonban nagyobb népszerűsége a mozdulatok szépségéből fakad.

Mind a jóga, mind a csikung élettani hatásai nagyon hasonlóak. Mindkettőnek a lényege a belső egyensúly megteremtése, a nyugalom elérése. Míg a jóga ászanákat használ, olyan testtartásokat, amik megerősítik és rugalmassá teszik a testet, addig a csikung mozdulatsorokkal dolgozik, ahol a csi vezetésnek, áramoltatásának van szerepet. Mindkettő nagyon jó választás, hatásuk is egyforma. A csikungot könnyebb online megtanulni, míg a jógát inkább személy oktatás keretében érdemes gyakorolni. 

Ez a tanfolyam ebben a formában egyedülálló Magyarországon. Ennek tükrében kérhetnék érte sokkal több pénzt. Viszont úgy gondolom, hogy ezt a módszert minél több embernek kellene ismernie, azért, hogy nemzetünk sokkal egészségesebb legyen. Remélem, hogy így több ember megengedheti magának és megvásárolja a saját jobb léte érdekében.

Mint minden sport, mozgás tanulása sokkal produktívabb személyes edző jelenlétében. Én magam is oktatom a csikungot személyes foglalkozás keretében. Azonban úgy gondolom, hogy mai világunk adta technikának köszönhetően ez is megtanulható oktató videókon keresztül. Fontosnak tartom megjegyezni, hogy nem csak lemásolni kell a mozdulatokat. A tanfolyam elmagyarázza a helyes mozdulatok lényegét, a levegővételt, a feszítéseket, a vizuális feladatokat, hogy miként fog segíteni a csikung, mitől hatásos, miként végezd.

Néz bele a tanfolyamba

Egy kis ízelítő, hogyan is működik egy online csikung tanfolyam.

Tarts velem! Bevezetlek a csikung káprázatos világába. 12 fejezeten keresztül vezetlek végig, ahol a csikung legismertebb és leghatékonyabb mozdulatait fogod megtanulni. Fejezetről fejezetre haladhatsz, a saját időbeosztásod szerint. Ha egy hétvégén szeretnéd megtanulni, vagy több este folyamán, csak rajtad áll. De ha több hónap alatt dolgozod fel, az is rendben van. Ez az előnye egy online tanfolyamnak.

A végén eljutunk oda, hogy egy 55 elemből álló gyakorlatsort végzünk el egy órában. Garantálom, hogy megváltozik életed, ha ezt a tanfolyamot végig csinálod, és használod a tanultakat. Ha napi rutinodba be tudod építeni, akkor nem csak az egészséged, vitalitásod javul, hanem jobban fogod érezni magad a bőrödben, nem látod borúsan a jövőt, beáll az ideális testsúlyod, vérképed. Csak, hogy pár dolgot kiemeljek.

Tarts velem! Mozogjunk együtt, egy jobb életminőségért.

További videók:

  • Csikung önmasszázs Gyorsnézet
  • Napi csikung rutin – Víz Gyorsnézet
  • Napi csikung rutin – Tűz Gyorsnézet