Energikusabb és egészségesebb leszel, akár napi 15 perc mozgással!

Egy olyan mozgássorozat segít ebben, ami könnyen elsajátítható, több ezer éve bizonyított!

Győzd le a 21. század népbetegségeit Csikunggal!

Sokszor fáj a hátad? Az ülő munka rossz testtartást eredményez? Nehezen mozog a derekad? A nyakad feszült, be van állva? Rosszul alszol? Nem tudod kipihenni magad? Egész nap feszült vagy a munka, a család miatt?

Ha fenti kérdések közül bármelyikre is igen a válasz, akkor jó helyen jársz. A csikung gyakorlatok segítségével, napi 10-15 perc mozgással már orvosolhatod is a 21. század népbetegségeit. Ha a jövőben energikusabban indul a napod, mert jót aludtál, kipihenten ébredsz, gondolataid összeszedettebbek, nem nyomasztanak a testi fájdalmaid, máris könnyebben küzdöd le a napi stresszt.

Sokféle mozgásforma kínál hasonló megoldásokat. Önmagában bármilyen mozgás sokat segíthet a fentiekben. Lehet próbáltad is a jógát, a futást, vagy a kerékpározást, esetleg különböző tornákat. A legtöbb sport esetén az időfaktor lép be. Valjuk csak be, még ha a szándék meg is van, kevés időnk marad a mozgásra. Mire is gondolok?

  • Fel kell öltözni vagy összepakolni az adott mozgáshoz.
  • Elutazni a foglalkozásra.
  • Rászánni az egy-két órát. Majd hazautazni.
  • Mozogtál, tettél az egészségedért, jól eset. Átmozgatott, dolgoztál egy-egy izomra, bizonyos szervre. De mindenre?

A Csikung attól nagyszerű, mert otthon is végezhető. Nem kell más, mint egy kevés idő, 1 négyzetméternyi hely és pár mozdulattal az összes meridiánra, ez által szerve dolgozol. Nyújtásokkal, feszítésekkel szinte az összes izmodat átmozgatod. A lényeg, hogy megtanuld, hogyan kell a levegőt venni, mikor feszíted az izmaidat, mikor nem, mindezt hogyan kapcsolod össze mozgással.

Ez nem tanulható meg csak úgy lemásolva egy youtube videóból. De megtanulható, ha megfelelő szakember elmagyarázza miként csináld, miként lesz hatásos és mire fog hatni.

Ez a tanfolyam Neked szól, ha

  • nincs elég időd különböző tanfolyamok után kutatni a neten, majd hétvégéket rááldozva megtanulni
  • szeretnéd bármikor elővenni a tanultakat, mert valamelyik mozdulatsort elfelejtetetted
  • olyan megoldást keresel, ami kevés időráfordítással is eredményt hozhat, azaz nincs napi több órád mozgásra, de tenni szeretnél az egészségedért
  • egy olyan formulát keresel, ami biztosan bevált, több ezer éve bizonyított és milliók által használt módszer
  • nem akarsz sokat fizetni érte, de szeretnél értéket kapni

A csikung tudományosan bizonyított élettani hatásai:

Magas vérnyomás

A csikung gyakorlása hatékonyan csökkenti a vérnyomást.

Alvásproblémák

Főleg az esti órákban végzett csikung javítja az alvás minőségét. Képesek leszünk átaludni az egész éjszakát. Kipihenten ébredünk. 

Stresszoldás

A csikung önmagában is nagyon jó stresszoldó. Ezen túl segít a  depresszió és a szorongás oldásában.

Krónikus fájdalmak

Régóta fennálló fájdalmak tudnak csökkeni a csikung gyakorlásának köszönhetően. 

Immunrendszer erősítése

Rendszeres csikunggal erősítjük az immunrendszerünket. Ez által ritkában fogunk megbetegedni. 

Daganatos betegségek

A rosszindulató daganatos megbetegedésekből való felépülést támogatja, rendszeres gyakorlással meg is előzhetjük a rákot. 

Rólam

Az én életem is akkor változott meg, amikor megismerkedtem a csikunggal. Számos tanfolyamot elvégeztem a témában, hogy megtanuljam a csikung lényegét. Beépítettem napi rutinomba és már pár hét múlva éreztem jótékony hatását. Hónapok után pedig nem csak az egészségem javult, hanem rálátásom saját problémáimra. Elkezdtem természetgyógyászatot tanulni, kutattam a csikung jótékony hatásait, sok-sok könyvet elolvastam a témában. A természetgyógyászat által megtanultam az összefüggéseket a mozgás, a meridiánok, a hagyományos kínai orvoslás között. Egy olyan belső folyamat indult el bennem, aminek köszönhetően otthagytam egy stresszes munkát, életmódot váltottam, sok mindenre máshogy tekintek, mint azelőtt. Azóta oktatom a csikungot, kineziológiai módszerekkel segítek embereknek. És ami lényeg, hogy egészségesebben, sokkal nagyobb összhangban, egyensúlyban élem az életem. Ha megtanulod a módszert, akkor Neked is segíteni fog a csikung.

A tanfolyam tematikája

Ha mindig is meg akartad tanulni a csikungot, csak nem találtál megfelelő forrást, oktatást, magyarázatot, akkor ez a workshop Neked szól.

Olyan tanfolyamot dolgoztam ki, ami mindenki számára könnyen megtanulható. Saját tempódban tudod feldolgozni.

Mit is kapsz az alap tanfolyamon?

8 fejezeten keresztül tanulhatod meg a technikákat videók és leírások formájában. Ezekben elmagyarázom a csikung mozdulatok lényegét. Azt, hogy mire figyelj, amikor végezd a gyakorlatokat. Azokat hogyan végezd. Hogyan tudod összehangolni a légzést és a mozgást, mikor és hogyan kell feszíteni az izmokat.

Kapsz egy órás gyakorlatsort, video formájában, ami az egész testet átmozgatja. A csikung legismertebb és leghatékonyabb mozdulatait találod meg. Ezen videóval begyakorolhatod a mozdulatokat. Ha elfelejtetted őket, bármikor előveheted és ismételheted. De ha le akarod játszani pl tévén és úgy akarsz tornázni, akkor arra is van lehetőséged.

További videó egy 15 perces gyakorlatsort tartalmazz, amit reggelente érdemes végezni, ha nincs sok időd, csak egy negyedórád a mozgásra. Ez a videó tartalmazza a 8 brokáttekercs gyakorlatsort, mely a csikung legismertebb mozdulatai, amik teljesen átmozgatnak. Valamint további energizáló gyakorlatokat kapsz ebben a videóban.

A tananyag tartalmazz jó pár leírást, tanácsot a csikung végzésével kapcsolatban. Valamint háttérinformációkat, hogy mi mindenre jó.

Kapsz egy zenei válogatást, amit ha már magadtól végzed a gyakorlatokat és szeretnéd zenére végezni, akkor legyenek igazi csikung zenéid.

Ráadásként most a ebben a tanfolyamban is kapsz egy meditációs gyakorlatsort a (Nei Dan Csikungból), ha most vásárlod meg!

Online csikung tanfolyam jelentkezés!

A lenti gomb segítségével a termék a kosaradba kerül. A kosár ikonra kattintva TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ gomb után már csak az adataidat kell megadni és a MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE gombbal véglegesíteni. Kártyával és átutalással tudsz fizetni. Vagy készpénzben az emailben leírtak szerint. Amint befolyt az összeg, megkapod a hozzáférést az egész anyaghoz. Leírások, videók, zenék. Rajtad múlik, hogy miként dolgozod fel az egészet.

IMG_8770

Mit kapsz a pénzedért?

Megismered a 8 brokáttekercs, az aranygömb és 5 elem gyakorlatsort. Ezek ára egyenként 38.900 Ft+19.900 Ft+15.900 Ft lenne, ami összesen: 74.700 Ft.

20 perces csikung gyakorlatsor, mely ára külön 8.990 Ft.

Egy órás napi rutin, ami 11.990 Ft-ba kerülne. Ez mindösszesen: 95.680 Ft-ba kerülne.

Azonban most ez a tanfolyam csak 38.900 Ft-ba kerül. Amibe kapsz még egy ajándék meditációs részt, számos leírást, képet, és zenét.

Ez az összeg többszörösen fog megtérülni, mert amennyiben használod a tanultakat, nem kell gyógyszerre és vitaminokra költeni. Ha az egész család él ezzel, akkor a többszörösét fogod megspórolni. Egyéb jótékony hatásairól nem is beszélve.

További kedvezmény: aki elvégzi a tanfolyamot, a további videókat, kedvezményes áron tudja megvásárolni. 

Mennyibe kerül a tanfolyam?

95.680 Ft helyett, most csak
38.900 Ft
  • Tagságkedvezmény
  • Kuponkedvezmény
  • Zenecsomag
AKCIÓ

A tanfolyamról mondták:

Gyakran ismételt kérdések

A csikung (gi gong, chi kung), amit helyesen Nei Kungnak (belső Kung Fu) is neveznek olyan gyakorlási módszer, amelyet a kínaiak már évezredek óta alkalmaznak mind egészségük megőrzésére, mind harcművészeti teljesítményük növelésére. A Kung munkát, mesterséget jelent, míg a chi a testben keringő energiát. Így a csikung a test energiájának fejlesztését jelenti, egyaránt értve a növelést és az irányítást.

A csikung több ezer éves múltra tekint vissza. Ennek köszönhető sok irányzata van. Megkülönböztetünk öngyógyító, harci és egészség megőrző változatokat. Ezen az oldalon az utóbbival találkozhatsz. A Wai Dan gyakorlatsorok lehetnek mozgásos és nyugalmi fajták. Ezeket fogod megismerni a videókban Míg a Nei Dan inkább a belső elixír, az úgynevezett Dan Tein-ekben összegyűjtött energia keringgetésének művészetét jelenti. Ebbe is bepillantást nyerhetsz a tanfolyam keretében. 

A csikung rendszeres gyakorlásával ellazíthatjuk a feszes izmokat és inakat, fokozhatjuk a belső szervek vérellátását, ezzel serkenthetjük a működésüket. A gyakorlatok csökkentik a stresszt és a fájdalmat is. Egy 20 évig tartó kutatás során bizonyították, hogy a csikungot űzőknek jóval alacsonyabb a vérnyomása, mint azoknak, akik nem végzik ezeket a gyakorlatokat.

A csikung nagy előnye, hogy bármely korosztály elkezdheti a gyakorlását. Akár daganatos betegségben szenvedők is gyakorolhatják, a felépülést támogatja. 

A gyakorlatok végzésénél a saját korlátainkra figyeljünk. A feszítések, nyújtásoknál a határokra figyeljünk, az izmaink ne görcsöljenek be. A csikung nem ajánlott súlyos fertőzések, lázas betegségek ideje alatt nagyon súlyos ízületi betegség, csontritkulás esetén. Ha bizonytalan, inkább konzultáljon kezelőorvosával, vagy kérjen az oldalon tanácsot tőlem. 

A csikung 4-5 ezer évre nyúlik vissza. A tai chi chuan a csikungból fejlődött lágy harcművészeti ág, mely nagyjából 500 éves története van. A csikung művelése egyszerűbb, könnyebben elsajátítható. A tai chi összetettebb mozdulatokat, káta szerű formagyakorlatokat tartalmazz. Mindkettő jótékony hatású, preventív egészség megőrző irányzat. A tai chi tanulása kötött formája miatt nehezebb, azonban nagyobb népszerűsége a mozdulatok szépségéből fakad.

Mind a jóga, mind a csikung élettani hatásai nagyon hasonlóak. Mindkettőnek a lényege a belső egyensúly megteremtése, a nyugalom elérése. Míg a jóga ászanákat használ, olyan testtartásokat, amik megerősítik és rugalmassá teszik a testet, addig a csikung mozgulatsorokkal dolgozik, ahol a csi vezetésnek, áramoltatásának van szerepet. Mindkettő nagyon jó választás, hatásuk is egyforma. A csikungot könyebb online megtanulni, míg a jógát inkább személy oktatás keretében érdemes gyakorolni. 

Ez a tanfolyam ebben a formában egyedülálló Magyarországon. Ennek tükrében kérhetnék érte sokkal több pénzt. Viszont úgy gondolom, hogy ezt a módszert minél több embernek kellene ismernie, azért, hogy nemzetünk sokkal egészségesebb legyen. Remélem, hogy így több ember megengedheti magának és megvásárolja a saját jobb léte érdekében.

Mint minden sport, mozgás tanulása sokkal produktívabb személyes edző jelenlétében. Én magam is oktatom a csikungot személyes foglalkozás keretében. Azonban úgy gondolom, hogy mai világunk adta technikának köszönhetően ez is megtanulható oktató videókon keresztül. Fontosnak tartom megjegyezni, hogy nem csak lemásolni kell a mozdulatokat. A tanfolyam elmagyarázza a helyes mozdulatok lényegét, a levegővételt, a feszítéseket, a vízuális feladatokat, hogy miként fog segíteni a csikung, mitől hatásos, miként végezd.

Néz bele a tanfolyamba

Egy kis ízelítő, hogyan is működik egy online csikung tanfolyam.

Tarts velem! Bevezetlek a csikung káprázatos világába. 8 fejezeten keresztül vezetlek végig, ahol a csikung legismertebb és leghatékonyabb mozdulatait fogod megtanulni. Fejezetről fejezetre haladhatsz, a saját időbeosztásod szerint. Ha egy hétvégén szeretnéd megtanulni, vagy több este folyamán, csak rajtad áll. De ha több hónap alatt dolgozod fel, az is rendben van. Ez az előnye egy online tanfolyamnak.

A végén eljutunk oda, hogy egy 55 elemből álló gyakorlatsort végzünk el egy órában. Garantálom, hogy megváltozik életed, ha ezt a tanfolyamot végig csinálod, és használod a tanultakat. Ha napi rutinodba be tudod építeni, akkor nem csak az egészséged, vitalitásod javul, hanem jobban fogod érezni magad a bőrödben, nem látod borúsan a jövőt, beáll az ideális testsúlyod, vérképed. Csak, hogy pár dolgot kiemeljek.

Tarts velem! Mozogjunk együtt, egy jobb életminőségért.

További videók:

Close Menu
×
×

Cart